Procedure ter voorbereiding en uitvoering van een voordracht
1. De aanbrenger van een spreker/spreekster, vraagt of projectie apparatuur (beamer en laptop) nodig is. Zo ja, dan zal gevraagd worden een geheugen–stick met daarop de voordracht mede te nemen. Bij voorkeur echter dient de spreker gevraagd te worden om de voordracht in Powerpoint te mailen (tot 15 MB) naar de apparatuurbeheerder. Bij een grotere voordracht kan de presentatie via het internetprogramma ‘wetransfer’ verzonden worden. Gebruik maken van eigen laptop is mogelijk, mits de laptop is voorzien van een HDMI – aansluiting voor verbinding van de laptop met de beamer. De aanbrenger stelt de programmacommissie die het verdere contact met de spreker onderhoudt, hiervan op de hoogte.
2. De secretaris deelt de spreker/spreekster mee dat
a. bij voorkeur gebruik moet worden gemaakt van de beschikbare microfoon en geluidsapparatuur;
b. de voordracht inclusief discussie maximaal een uur mag duren.
3. De programmacommissie speelt de informatie door aan de apparatuur beheerders.
4. Deze zorgen ervoor, dat voor aanvang van de voordracht, de apparatuur gebruiksklaar is. Een dag vóór de dag waarop de voordracht wordt gehouden, geeft de secretaris een reminder aan de apparatuur beheerders.
5. Na afloop van de voordracht en afsluiten van de bijeenkomst, zorgen de beheerders voor veilig opbergen van de apparatuur.
6. De beheerders van respectievelijk de geluidsapparatuur en de projectieapparatuur zijn Leon Rodenburg (leonrodenburger@gmail.com) , Andre Mucs (andre_fanga@yahoo.de) en Bernd Rademacher (rademacherbernd@gmail.com)
7. De presentatie vind plaats op de locatie: Haagse Voetbal- en Cricketvereniging Quick,
De Savornin Lohmanlaan 215, 2566 BZ Den Haag, 070 368 0323
Den Haag, december 2023